Det finns så många så många som vill ta en ner på jorden...


Okej, okej, okej, JAG VET

Jag har helt enkelt inte haft tid att skriva. Efter Ydres kommentar, känner jag mig dock tvingad... 

Allt är som vanligt här förutom att Jerry är på kurs då. Det är lite trist och jag saknar framförallt myskvällarna, men jag börjar vänja mig vid att vi bara ses på helgerna. Det gör ju också att helgerna blir så mycket roligare!

Annars har det varit mycket skola och mycket jobb, som vanligt. Ämne till C-uppsatsen ska vara bestämt och inne på fredag och imorgonbitti har jag ett möte med min handledare. Efteråt ska jag till bokmässan med mamma, sen är det gruppmöte på skolan och på kvällen blir det IFK-Häcken. Fullspäckat! Sen är det äntligen fredag igen! På lördag jobbar jag och på kvällen är det fest hos HelDan! Lajbans!

Idag har vi varit på Allum och jag köpte en marinblå knytblus och en cerise blus/tröja på Åhléns. Så kul med massa nya kläder i affärerna! Äntligen =)

Eh, ja. Har inga nya kort att lägga upp heller, men eftersom det börjar bli höst så får ni en höstbild från förra året... En favorit i repris så att säga =)




 


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0